waaa...apakah ini?????????????

















waaa....apakah ini????huhuhuhu...ini adalah hasil karya aku ngan kawan2 aku...erk...ini..sebenar yer hasil masakan kami....hehehe...mcm xjadi jew kan....memg pun...tapi ini semua bukan salah kami...tapi salah oven yang telah membuatkan masterpiece kami menjadi sedemikian rupe...huhuhu...actually nampk jew macm tu tapi sedap tau...heheehe....sebenar yer hari tu kelas memasak atau nama glam yer kelas teknologi pengurusan makanan...heehehe...kitaowang kena masak kek pemaisuri ngan quiech tuna...rase yer yg tuna tu menjadi just masalah pada kek pemaisuri la...xjadi disebbkan masalah oven....aku xtipu memg betui masalh oven....even lecturer aku cakp kitaowang yer adunan dah ok...hehehe...bukan alasan tau nie...tapi kenyataan...hehehehe...agak keciwa gak la bile tgk kek pemaisuri kami yang dah xjadi pemaisuri lagi...entah nak bubuh name apepun dah xtau dah....hehehe....tapi masa berbuke puase okla rase yer xade la teruk sgt mcm ruper yer...just sedikit manis jew.....lecturer aku pn cakap ade masalh pada penimbg gak...yelah sebelum memasak kami kena timbang dulu bahan2 masakan...hehehe...nak gelak gak tgk...dak2 laki kelas aku mengutuk jew keje dowang....dowang lagi siap ade yg rentung kek pemaisuri dowang....hahahaha...okla until then...Xoxo...=)

0 comments:

Post a Comment