waaaaa....tensen...tensen....huhuhuhu!!!!

Mau gilew di wat yer coz banyak tui tugasan yang perlu disiapkan....erk...actually ade mase lagi nak antar...tapi dah terase tekanan mental n perasaan yer sekrg nie....huhuhu...dah la aku nie jenis memg akan jadi sengal pn kalo dalam mood stress...huhuhu.....yang aku terase sedikt stress laa...subjek teknologi pengurusan makanan.....nak kene cari resipi asal n then tukar bahn2 msakan yang rase2 lei ditukar....erk....aku bak rekacipta nie....memg la...minat gilew....n semalam berbincag bersame ngan partner aku....memg banykla.....idea masakn yang kitaowg dapat ubah2....mcm2 kitaowg bincang nak masukkan ini la...itu la....tapi bile berbincg part rase semuanya jadi blurr....due2 owang sekali blur.....huhuhuhu....disebbkan esok nak kena antar resepi yer....coz nak order barang masakn....kami pn dengn tutup mate sebelah jew tulis...hentam jew resepi rekacipta yang telh kami bincgkan.....entah macm ne rase yer nanti....tapi persoalan yg lebih utama....siape yang akan jadi mangsa untuk merase resepi kami itu nanti....jeng....jeng...jeng.....kite tunggu dan lihat la....erk...luper2 bulan puase....hehehe.....tapi aku tetp rase akan ade yg jd mangse....tapi confirm aku slh seorng dari yer...tapi rase mase berbuke nanti la.....uhukuhuk....
Tugsan yang seterus yer emmm....bm...n..pengurusan keselamatan.....nie nasib ade sebulan untuk disiapkan.....kire ade mase lagi la....tapi itu pn xleh nak tangguh2...coz sekrg...sebulan sekrg mcm 2 minggu jew rase.....huhuhuhu......nie kalo aku terserempak ngan en.ghani....dah tentu suwuh aku antar folio MQA RBT dari sem 1-5....lagi blurr...aku diwat yer...bukn ape....fail yer ade...tapi isi dalam yer udah terbg ke mane2 entah.....huhuhu......
Walauapapun, keje nie semua kene siapkan gak....huhuhu.....kene terskan perjuangan suci ini....mak aku kate aku belajr nie kire macm jihad gak......so saidatul.....cayok2!!!!!.....teruskan perjuangan.....untuk capai impian...yang tinggi menggunung itu....hehehehe.....Xoxo

0 comments:

Post a Comment