pergH...banyak yer owang!!!!!!


haaaa...try teka...kat mane tempat ini?????hehehe....ini gambar aku snap masa mau turun dari escalator(erkk...betui kew ejaan yer nie...sowie kepada guru2 bahasa english atas kecilapan ini...huhuu) kat SOGO...mase time2 dekat raye aku...ngan adik2 aku serta masing2 telah membawa pakwe masing2 just aku jew....yang tidak ade pakwe...wawawawa.....cedih...huhu...erk cedih kew aku????hahaha...idok pn....aku agi suke jalan sowang2.....tapi adik2 aku ok...dowang xbiarkan aku sowang2...lgpn jumpe dgn bakal2 adik iparkan....so aku nie jenis masuk jew ngan dowang...hehehe....so layaaannnn...hehehe....sebenr yer nie ngan ondway mau kuar dari SOGO udah idok tahan dengn ramai owang yang berpusu2 mencari barg masing2....aku ngan adik2 aku mau g KTM komuter mau berbuke di KAJANG...tempt adik aku yg no.3 belajau sekarg....lgpn nak sengkan die balek ke kolej die kata baranag....n dipotong2 citew jadi pendek...kami berbuke kat pizza huts.....abis jew...kami semua gerak mau balek....aku pn xingat pukui berapa aku sampai institut aku....tapi rase2 adalah dekat kui 10mlm....hehehe...tapi aku dah bgtau parents aku arr...tgk baek kan aku...hehehe.....tapi hr tu ade benda yg xbest la berlaku kat aku...hmmmm...mals mau citew...wat skit hati jew.....k arr...until then....XoXo...=/

0 comments:

Post a Comment