diri ku sebagai setiausaha persatuan...huhuhuhu

waaaa....mau nanges....bile diri ini dilantik sebagai setiausaha persatuan alam sekitar....dalam banyak2 jawatan, jawatan ini yang paling aku nak elak....n xmau dilantik...nie semua gara-gara kawan aku yang dgn cepat yer mencadangkan nama aku bile pensyarah membuka talian hayat untk mencadangkan seorg menjadi setiausaha....dan degn tidak ade bantahn dari sape2....erk...sebenr yer yg hadir pn bukn yer ramai pn......aku degn rasmi memegang jawatan miss secretary alam sekitar.....terpakse la aku mengeluarkan buku manegement diri aku yang berwarna biru itu....untk mencatit...segala cadangan dan aktiviti yg bakal diadakan....actually...keadaan aku udah double2 giler sekrg nie...yelah...udah la...ade tugasan yg mau disiapkan.....ditambah degn ini lak.....huhuuhu...redha...redha....sekarg aku kene wat minit mesyuarat dan kertas kerja untuk ke FRIM....nanti mau minta kawan aku format untuk wat minit mesyuarat dan kertas kerja....hari minggu nie....aku kene rangka sikit kertas kerja tu....lagipn memg minggu depan pensyarah dah nak tgk.....huhuhu......tiap2 malam minggu la tidow lewat...n tiap2 pagi minggu gak bangun lewat gak.....ehhh...kantoi la pulak...hohohoho.....apapun aku akan try wat yang terbaek coz mengikut ape pensyarah ckp...nie persatuan alam sekitar, pertama kali di tubuhkan di institut ini....so dgn itu...pensyarah mau 3 jawatnkuasa tertinggi bergiat aktif.......iaitu aku dgn pengerusi dan bendahari.....naseb pengerusi yer seorang yang agak leh bertanggungjawab so harap seng la berkerjasama dgn die nanti...hope so....malam nie....nak draf minit mesyuarat...nak wat minit mensyuarat pn susah.....bukan ape.....nama ahli persatuan pn aku idok tau.....so wat lah part laen dulu.....malam nie...memg pasti aku akan menjadi burung hantu....idok tido sampai kul 3 lebih....coz semalm pn aku macm tu gak...tapi aku xjadi burg hantu tapi aku jadi drakula....hahahahaha.....oklah...dah nak dekt berbuke...mau prepare ape yg patt....hehehehe......until then....Xoxo...=)

0 comments:

Post a Comment