aku dah PUlanG!!!!!!!


Hohohoho....aku dah pulang.......yerr...tepat pukul 12.30 tengahari daku telah pun terpacak kat depan gate institut tempat aku belajar sekarang...huhuhuhu...berat yer ati nie nak tinggai kan umah...tapi daku terpakse demi meneruskan perjuangan suci ku ini...memetik mak aku kate laaa...jihad....jihad...jihad.....hehehehe.....
nie saje nak promote institut sendiri so letak la gambar ini....hehehehe.....sampai jew....kat bilik...waaaa...pening kepala tegk barang2 bersepah-sepah....erk....nak wat cam ne bilik owang bujang kan.....bersepah ikit jew......so degn kepala yang masih dalam keadaan blur2 aku pn start aktiviti room service iaitu mengemas....dengn abuk yang...eemmm....entah mcm mane mau di describe kan...huhuhu...yelah praktikum 2 bulan di plus2 lagi ngan cuti seminggu...mau xberabuk bilik tu.....aku start mengemas dalam kul 1 lebih.....dn the end dalm kui 4 petang...penat giler....huhuhu.....sakit semua tulang n sendi2 kat badan nie.....
rehat jap....aku mula mengataikan jari-jemari aku menaip mesej kat kwn2 aku yg xsampai lagi....mau tanye nak beli makanan kat mane...disebbkan makcik cafe cuti merdeka...huhuhuhu...
so dalm kui 6 petag nampak la kelibat 3 orang anak dara kuar dari gate institut tergedik2 nak ke bazar......
sampai bazar...erk...jgn cakp ramai yer orang...dan macm2 juadah ade kat sane.....tapi aku telah tetapkan hatiku nie untuk beli mee sup jew n air tembikai.....hehehehe.....setelah misi aku selesai...aku terime st panggilan yang no.yer xdikenali...aku angkat ngan perasaan cuak..tkut2 anak murid aku yang call...tapi bile kudengr suare jejake ini...hmmm...mcm nah dgr tapi dimana yerk...erk...takut lak nak meneka...so aku hanye boleh tanye sapekah ini?.....nak tau sape...itu dak selipajopun yang call....nak menyatakan yg die udah selamt sampai...alhamdulilah....pade selipajopun i'm so sorry...k...nie la risiko kwn ngan dak short term memory..huhuhu.....
malam..xade aktiviti sgt.....just aku tidow agak lewat gak coz menyiapkan kejew..erk dalam kui2 lebih pg camtu...hehehe...k sampai cini dulu...coretan yang merapu ini...until then....Xoxo...hik...=)

0 comments:

Post a Comment