aku alami dehidrasi....huhuhuhu....

Waaa...teruk yer....terase pedih sagt kat muke n mulut nie....huhuhuhu...sebab ape?...tegk tajuk di atas....tengk sekrang.....hmmmm...itu la yg aku alami sekarg...kulit muke aku mengelupas...dan bibir aku kering sgt......kdg2...bile basuh.....muka...maksd aku nak ambik wuduk....terase seh...pedih menyucuk2 kat muke aku nie.....dugaan....dugaan....bulan puasa nie kena byk bersabar....huhuhu.....myb gak masa sahur aku kurg minum air masak....so nie la padah yew....hari nie puase agak letih gak...coz aku sahur pn sekdr biskut sekeping dan 7 biji kismis berserta air milo fuze....nak dijadikan cite...semua owang yg aku jumpe hari nie...akn aku pandang degn muke yg agak blur2 gak la....huhuhuhu....kecian gak ngan kwan aku mase kat bazar tadi...die cakp ngan aku leh lak aku wat muke blur...xdgr pn ape yg die ckp...naseb kawan aku tu jenis dah mask...ehhh...bukn setakat mask jew...dah hangus pn ngan perangai aku nie....huhuhu...sowie frenzz...idok sengaje ler...hehehehe....huh..nak gi menguruskan diri jap...jap agi nak berbuke.....until then....Xoxo....=)

0 comments:

Post a Comment